Curs d’Higiene Alimentaria i Manipulació d’aliments

En aquesta ocasió us proposem fer un nou curs de formació d’Higiene Alimentaria i Manipulació d’aliments, els dilluns 1 d’abril de 15.00 a 20.00 h a l’edifici del Gremi Empresarial d’Hostaleria de Terrassa i Comarca, carretera de Castellar, 94.
Us recordem que la vigència d’aquests cursos són de 3 anys, i s’ha de renovar cada cop que és canvi de lloc de feina.
El curs tindrà un preu de 55 € per persona als agremiats. Preu de no agremiat és de 75 €. Si sou agremiats i us voleu que us subvencionem el curs mitjançant la tripartita, poseu-vos en contacte amb nosaltres el més aviat possible, necessitem entre 15 i 20 dies per la tramitació i ha de ser obligatòriament abans de la formació.
Si esteu interessats en la formació només us heu de posar amb contacte amb nosaltres, omplint el formulari.
Recordar-vos que per fer el curs hem de ser un mínim de persones, si no s’arribà aquest nombre no es dura a terme el curs.

Hores del curs: 5 Horari:
  • Dilluns 1 de Abril del 2019 de 15.00h a 20.00h
Preu per agremiat: 55 €